Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥♥عاشق واقعی♥♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
قالب وبلاگ

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥♥عاشق واقعی♥♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
اول خدا...

باز منم و حسرت اینکه دوباره تنهاممم/
و از خدا حالا میخوام دو بال پروااااز
سخته حرفم.. ولی باید رفت.. دیگه تمومه... دیگه بریدم.. دیگه خسته ام از اینکه هرچی هی اومدمو نرسیدم... سخته حرفم ولی باید بدونی خستم ولی باید بدونی که مییرم
به یاد اونروزا که اسمت در یه صدر دفتر.. نقش میبست
چشم با اشک خیره است به.. فردایی که تو زندگیم یه بخش دیگه است
من نمیدونم بهت نمیومد که خودتو بکشی کنار
از کنار من تو بری گلم...
نخواستی بفهمی اینو که من ((عاشقتم)) ؟؟؟؟!
فهمیدم... حق میدم بهت... تو.. باشه بخند..... به من؟؟!!
واقعا که حق داری بخندی که با اون نگاهت منو به رگباری ببندی که...
بدتر از صدتا گلوله سرب داغه/
با تو فکر میکردم طلوع صبحه آخه...
(( تا وقتی بودی توی زندگیم من غم نداشتم.. واست تا جاااایی که تونستم کم نذاشتم ))
البته خودم میخواستم اینا منت نیست ولی با خاطرات تو بودن من بعد ریسکه
دیگه با خاطرات با تو خوشم پس چونکه حتی فکر بی تووو بودن کشندست
تو که میدونستی من تکیه گاه محکمتم/
بگو با من دیگه چرا د آخه نوکرتم
من که هر دقیقه ام وابسته به دقیقه تو بود/
من که حتی لباس تنم به صلیقه تو بود
منی که دست هیچکسیرو با وجودم نمیگرفتم/
تو باعث شدی که توی قلبم نمیره نفررررت
رسیده وقت رفتن هرچند.. من از دلت خیلی وقته رفتم
باشه تو بردیو اینا برات افتخارن../
تو ختم عالمیو منم عند خامم
فک نکنی اهل جبران یا انتقامم/
خودم باید دقت میکردم توو انتخابم
بذار بگم که آخرین سطرمو بخونی من میرم تا شاید قدرمو بدونی...
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:, ] [ 18:44 ] [ افشین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

""بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ"" ۞ وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصـرِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین۞ به وبلاگ نازنینم خوش اومدی نازنین

كد موسيقي براي وبلاگ

نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥♥عاشق واقعی♥♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ و آدرس afiomari.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.
function Clear(thefield){if(thefield.defaultValue==thefield.value) {thefield.value='';}}





امکانات وب

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 104
بازدید کل : 39245
تعداد مطالب : 71
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس